Ostoskorini

Sulje

Toimitusehdot

TOIMITUSEHDOT

Kiitos kiinnostuksestasi meitä kohtaan! Alla meistä sinulle tärkeää tietoa.

  • Tilaajalla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.  
    Tilaaminen on mahdollista yksityis- ja yritysasiakkaille.
  • Tilaamista varten ei tarvitse rekisteröityä. Se on kuitenkin mahdollista. Rekisteröinnissä tallennettavat tiedot salataan, ja niitä käytetään viestimiseen sekä helpottaaksemme sinun toimintojasi verkkokaupassamme.
  • Toimitamme sähköpostilla tai vaihtoehtoisesti tekstiviestillä asiakkaalle kuitin sekä yritysasiakkaille laskun kirjanpitoa varten. Onnistuneesta tilauksesta toimitamme myös vahvistuksen edellä mainittuihin paikkoihin.
  • Toimitusaika tilauksilla voi vaihdella tuotteiden mukaan. Pyrimme kuitenkin aina nopeimpaan mahdolliseen toimitukseen.
  • Tilaukset käsitellään arkipäivisin 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä. Huomiothan juhlapyhien aiheuttamat poikkeukset ja viivästykset.
  • Jos tilauksesi mukaista tuotetta ei syystä tai toisesta ole tarjolla, ilmoitamme siitä sinulle viipymättä sähköpostilla, tekstiviestillä tai puhelimitse.

 

TOIMITUS JA TOIMITUSMAKSUT

Kaikki kotimaan (Suomi) lähetykset toimittaa Posti tai Matkahuolto. Toimitukset toimitetaan arkipäivisin. Ulkomaiden lähetykset on mahdollista sopia tapauskohtaisesti.

 

TUOTTEIDEN PALAUTTAMINEN

Pyrimme antamaan kaikista tuotteista mahdollisimman hyvät tiedot ja kuvat verkkokaupassamme. Jos jokin asia mietityttää ennen tilausta, olethan yhteydessä sähköpostitse info(at)lempilifestyle.fi tai sivuillamme olevan lomakkeen kautta. Huomioithan, että mikäli haluat palauttaa tuotteen, vastaat itse siitä aiheutuvista lähetyskustannuksista.

  • Palautusaika on 14 päivää postipaketin noutohetkestä tai lähetyksen perille toimituksesta alkaen, pois lukien noutopäivä. 
  • Palautettava tuote tulee olla vahingoittumaton ja 100% myyntikuntoinen. 
  • Tuotteet on palautettava käyttämättöminä, sellaisessa kunnossa kun olet sen saanut. Tarkistamme kaikki tuotteemme ennen lähetystä. 
  • Kaikki tuotteen osat tai ominaisuudet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa.
  • Mikäli tuotteella on muita palautusehtoja, niistä on mainittu erikseen tuotetiedoissa.
  • Mittatilaus- tai yksilöllisillä uniikkituotteilla ei ole palautusoikeutta.

Palauttaminen tapahtuu postin välityksellä. Voit myös toimittaa itse tuotteen suoraan myymälään. Palauttaessasi postitse:

  • Pakkaa tuote/tuotteet hyvin ja kestävään pakettiin. Vähimmäisvaatimuksena on vastaavan tasoinen pakkaus kuin alkuperäisessä toimituksessa käytetty pakkaus. Emme vastaa epäasianmukaisesti pakattujen palautusten vahingoittumisesta. Mikäli asiakas on laiminlyönyt tuotteen huolelllisen pakkaamisen, tästä aiheutuvat kulut peritään asiakkaalta.
  • Kirjoita mukaan yhteystietosi ja liitä kopio ostotositteesta.
  • Vie palautettavat tuotteet postiin ja lähetä paketti meille sivuiltamme löytyvään osoitteeseen

Yleensä tuotteen palautuksessa kestää normaalia postinkulkua pidempään. Keskimäärin saamme paketin 4-12 arkipäivän sisällä sen lähettämisestä.

Kauppasumma palautetaan alkuperäiselle maksutavalle heti, kun palautus on saapunut perille ja olemme tarkastaneet sen. Maksutavasta riippuen viive voi olla n. 2-7pv.

Halutessasi löydät lisää tietoa yleisistä etämyyntiin liittyvistä säädöksistä Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilta: https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/verkkokauppa-posti-ja-puhelinmyynti-etamyynti/

 

TOIMITUKSESSA RIKKOONTUNEET TUOTTEET

Kuljetusyhtiö on vastuussa toimituksesta lähettämisen jälkeen. Tarkista siis toimituksen kunto heti sen saadessasi. Kirjaa havaitut vauriot yhdessä tavaran luovuttajan kanssa rahtikirjaan sekä ota välittömästi yhteys kuljetusyhtiöön ja ilmoita vahingosta. Ilmoita asiasta myös meille info@lempilifestyle.fi. Me olemme asiassa sinun puolellasi!

 

Postin yhteystiedot
www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palaute/ 
Asiakaspalvelu: 0200 71000 (pvm/mpm) 
Sähköposti: asiakaspalvelu@posti.com 
Pakettiautomaatit: smartpost@posti.com

 

REKLAMAATIOT

Huolellisista toimintatavoistamme ja laadukkaista tuotteistamme huolimatta kaikki ei aina mene niin kuin suunniteltiin. Olemme varatutuneet myös näihin tilanteisiin ja teemme parhaamme asian selvittämiseksi mahdollisimman nopeasti. Reklamaatiotilanteessa otahan yhteyttä asiakaspalveluumme, parhaiten se onnistuu sähköpostilla osoitteesta info@lempilifestyle.fi.

 

MAKSUPALVELUNTARJOAJAT

Maksupalvelut tarjoavat PayPal sekä Checkout Finland, joiden palvelut ovat 100% turvallisia.

PayPal -palvelun maksuehdot: https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/ua/servicedescription-full
Checkout -palvelun maksuehdot: https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

 

ASIAKASPALVELU

Sähköposti: info@lempilifestyle.fi
Sähköpostitse vastaamme niin nopeasti kuin mahdollista, yleensä samana päivänä.

Hei sinä!

Syötä sähköpostiosoitteesi