FAQ: Usein Kysyttyä

Ihania tuotteita, mutta mikä on Lempi Lifestyle?
 
Ihanaa, että kysyit! Olemme porilainen perheyritys ja rakennamme Lempi Lifestyle -brändiämme yhdessä asiakkaiden ja Lempitiimimme kanssa!
 
Lempi Lifestyle on rakkaudella koottu sisustus- ja lifestylekauppa. Haluamme tarjota asiakkaillemme herkullisen sekoituksen välimeren lämpöä, skandinaavista raikkautta, rönsyilevää boho-fiilistä ja eritoten arjen pieniä iloja ja hyvää oloa <3
 
Valikoimamme kulmakivenä ovat brändin oman malliston tuotteet kuten erilaiset ihanat tekstiilit, keramiikka ja kynttilät!
 
Missä tuotteet valmistetaan?
 
Lempi Lifestylen omat tuotteet valmistetaan lähes kaikki Turkissa tai Suomessa.
 
Suunnittelemme brändimme tuotteet Suomessa asiakkaidemme sekä Lempitiimin kanssa. Seuraamme tuotteidemme valmistumismatkaa alusta alkaen – meille on tärkeää pitää sekä tuotteistamme että ihmisistämme hyvää huolta ja varmistaa, että kaikki tuotteemme valmistetaan laadukkaista materiaaleista eettisissä oloissa. Esimerkiksi rakkaat Tikkitäkkimme valmistuvat omalla ompelimollamme Turkissa <3
 

Haluaisin palauttaa tilaukseni – miten onnistun?
 
Palauttaminen onnistuu helpoiten tutustumalla palautuskäytäntöömme, josta löydät myös palautuskoodin, jota käyttämällä onnistut palauttamaan pakettisi! Muistathan ottaa ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme reklamaatiotilanteissa ennen palautuksen toteuttamista.
 
Palautuskäytäntömme löydät sivulta: https://lempilifestyle.fi/policies/refund-policy
 
Miten seuraan, missä pakettini menee?
 
Löydät seurantatunnuksen sähköpostistasi – mikäli et löydä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Ilmoita vain tilauksesi numero, niin haemme seurantatunnuksen sinulle!
 
Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?
 
Toimitusaikamme vaihtelee riippuen siitä, onko tilaamasi tuotteet varastossamme. Varastossamme olevien tuotteiden toimitusaika on 1-3 arkipäivää, mutta muistathan ottaa esimerkiksi mahdolliset juhlapyhät huomioon. Pakettisi saattaa lähteä kuitenkin matkaan jo samana päivänä!
 
Pre-Order -tuotteemme vaativat hieman enemmän kärsivällisyyttä, sillä nämä ovat vasta matkalla luoksemme. Näissä on pidemmät toimitusajat ja näet seuraavan saatavuusajankohdan tuotteen tuotesivulta – esimerkiksi heinäkuun toimituksessa saapuvat tuotteet lähtevät luoksesi heinäkuun aikana, mutta varmaa ajankohtaa ei ole saatavilla. Toimitamme Pre-Order -tuotteemme heti, kun ne saapuvat varastollemme!
 
Huomioithan, että osassa tuotteissa on lisäinfoa toimitusajasta tuotteen kuvaustekstissä.
 
Sain tilaukseni, mutta tuotteeni on väärä/rikkoutunut/vahingoittunut – mitä teen?
 
Reklamaatiotapauksissa olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme pikimmiten! Kuljetuksessa aiheutuneesta vauriosta ole yhteydessä myös kuljetusyhtiöön – olemme asiassa sinun puolellasi!
 
Voinko ostaa lahjakortin?
 
Tottakai! Lahjakortteja on myynnissä sekä myymälöissä, että verkkokaupassa. Verkkokaupasta tilatut lahjakortit toimitetaan sähköpostitse ja halutessasi voimme lähettää lahjakortin vastaanottajankin sähköpostiin!
 
Lahjakorttimme käyvät verkkokaupassa ja myymälöissämme – voimassaoloaika on 6 kuukautta ja tarkan päivämäärän löytää sähköpostiviestistä, jossa toimitimme lahjakortin.
 
Olen tehnyt palautuksen, mutta en ole saanut vielä hyvitystä.
 
Jätettyäsi palautuspaketin kestää hetken, että paketti saapuu meille. Palautuksen saavuttua suoritamme hyvityksen valitsemaasi maksupalveluun, josta hyvitys siirtyy sinulle heidän ehtojen mukaisesti.